sunnuntai 10. helmikuuta 2013

Mitä minulle kuuluu?

Tilanne päivitystä.
Perjantaina alkoi seittemän aikaa taas kuume nousemaan ja puoli kympin aikaan se olikin nousut 40 asteeseen. Koko yön kuume keikkui 39,2-39,6 asteen huiteloilla. Kuume oli koko yön niin korkealla että huono olohan siitä tuli ja oksentamassakin piti käyä. Lauantai aamuun sai herätä kauhiassa pääkivussa, mutta kuume onneksi tippui koko ajan alemmas ja lähtikin pois. Lauantai iltana sai mennä nukkumaan ilman kuumetta tai sen kummempaa kolotusta. Noh, yön aikana heräsin muutamaan otteseen, kun olin aivan hiestä märkä ja olo taas jälleen kerran huono. Aamulla herättyäni mittasin kuumeen, mutta kuumetta ei ollut. Tilalla oli aivan hirviä pääkipu ja huippaus ja kyllähän rakas kuume sieltä sitten esiin tuli iltapäivän aikana.
Tämmöstä jojoilua kuumeen kanssa ja huomenna menenkin sitten lääkäriin heti aamusta. Se on varmaa että en kaikkia salitreenejä voi tällekkään viikkoa tehä, mutta toivon että etes muutaman. Kuitenkin nyt keskityn paranemiseen, joka tässä tilanteessa on se kaikkein tärkein asia.
Voin sanoa että olo ja mieli on nyt hyvinkin kaukana fitneksestä. Mutta kyllä täältä vielä noustaan! :)

Nyt kun olo on taas pikkusen parempi laitan perjantai päivän ostoksista kuvia. Ehdin siis aamupäivällä käydä kaupassa ennenkuin tulin täysin sohvapotilaaksi.


anteeksi huono kuvanlaatu


Pöpöstä johtuen on tosiaankaan jaksanut lähtä Mannisen kauppaan asti hakemaan heraa, joten erimerkkinen sai nyt kelvata. Citymarketissa oli kahta eri vaihtoehtoa; fastin ja leaderin heraa. Leaderin hera oli noin 4 euroa halvempaa ja etiketin mukaan siinä olisi ollut heraa hieman enemmän, kuin fastin yli 20 euroa maksamassa pussissa. Sen verran tuota hintaeroa tasottaa se että fastin herapussissa on 100g enemmän ite tavaraa, kuin leaderinpussissa. Miksi heraa ei ole samanverran sataan grammaan nähden kummassakin pussissa, sitä en osaa sanoa. Mutta siis fastinpussin otin ja makuna on suklaa. Maku on hyvä ja muutenkaan ei ole mitään moittimista.






Mukaan lähti myös uusin numero fitbody:sta. Tää on mun uus suosikki lehti. Avaan hieman lehteä, kun olen paremmissa voimin. Mutta lyhyesti sanon, että suosittelen ostamaan! :)

Loppuun haastan kaikki kysymään itseltään; mitä minulle kuuluu?
Tämä siksi, että me suomalaiset satumme olemaan semmoisia että, kun meiltä kysytään että mitä sulle kuuluu niin vastaamme yleensä, että "ihan hyvää, mitä sulle?". Olisi välillä ihan hyvä hetkeksi jäädä miettimään ja kysyä itseltä että "mitä minulle kuuluu". Vaikka olemme hirveän vaatimattomia, myös minä, niin opetellaan kaikki kertomaan itsestämme hieman enemmän, myös ne hyvät uutiset! Olkaa onnellisia ja iloisia niistä hyvistä jutuista ja kertokaa se eteenpäin. Se ei tarkoita sitä, että olisimme jotenkin omahyväisiä jos kerromme, että tänään on ollut aivan huippu päivä tai että sain/tein jotain tosi hyvää. Tämä tuo varmasti sinulle itsellesikin paremman mielen, kun teetkin välillä aivan toisin ja annat kuulua mitä sinulle kuuluu. :)

Eli siis mitä minulle kuuluu?
- Valitettavasti olen nyt flunssan kourissa tai oikeastaan aika isonkin pöpön kourissa. Muuten minulla menee hyvin, oikeastaan tosi hyvin. Treenit luistaa hyvin ja tulosta on tullut. Olen aivan haltioissani tästä minun harrastuksestani, enkä antaisi tätä mistään hinnasta pois. Tämä kuuluu jo niin minun elämään että ilman ei enää voi olla. Innolla odotan myös tulevia kisoja ja sen luomia haasteita. Iloinen olen myös siitä mitä olen saanut itse tehtyä kisojen eteen, esimerkiksi sponsoreiden saaminen. Kannustan kaikkia kysymään ja laittamaan "jalkaa oven väliin", kukaan ei kysyjälle naura! Rakastan perhettäni, lasta kuin myös miestäni. Olen vasta 24 vuotias, mutta voin ylpeänä sanoa, että olen paljon saanut aikaan.



Mukavaa sunnuntain jatkoa kaikille! :)


ps. kiva olisi kuulla teidän lukijoiden kuulumisia? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti