tiistai 2. huhtikuuta 2013

Viimenen kk starttaa ennen kiristelyjä

Eilen oli aprillipäivä... Ja kyllä, tätä höynäytettiin 100-0. Kiitos tädin! ;) Mulle tuli tädiltä eilen viesti, että "luitko ilta-sanomista, että se kisa mihin treenaati on peruttu. Eivät saaneet jotain lisenssiä tai jotain, en oiken ymmärtäny" Mää sydän kurkussa, että mitä! Eikö ne ookkaan saanu lupaa pitää Oulun karsintoja ja rupesin siltä istumalta lärään ilta-sanomien nettilehteä. Muutamien minuuttien ajan vilisi vaan mielessä, että mitä mää nyt teen.. Missä on lähin karsintakilpailu ym.. Sitten kun juttua ei alkanu löytymään netistä, mietin että miksi ne ylipäätänsä ilta-sanomien sivuilla siitä ilmoittaa ja sitte mulle valkeni... Ei hitto, nyt oli se aprillipäivä!! Vaikka aamulla siitä toitotettiin radiossa ym. niin tää höynäytys meni niin todesta ku olla ja osaa.. :D Onneksi siis koko juttu oli keksitty ja saan jatkaa rauhallisin mielin valmistautumista Oulun karsintakisoihin :D Mua ei oo varmaan koskaan vedetty näin höplästä, kun nyt.. Tai noh, pakko tunnustaa.. Eilen mulle linkattiin tämmönen http://www.google.com/intl/en/landing/nose/ ja minähän terävänä Mikalle, että "laita nuo päälle niin minä haistelen" Sitten sitä olin nenä ruudussa kiinni ja haisteltiin ja olipa kumma kun ei millekkään haissu... :D Taaaaas aprillia!! :DD Kyllä nuo jo sitten yhelle päivälle riittikin jo.. :D

Tältä mää hyvin usein näytän :D

Nyt kun huhtikuu on pyörähtänyt käyntiin niin väkisinkin ajatukset alkaa valumaan toukokuulle ja kisadiettiin. Eilen mietinkin hieman niitä aerobisia ja varsinkin aamuaerobisia. Ennen, kun mulla ei ollut työautoa kuljin töissä pyörällä ja tästä kekkasinki, että jos vaan pt:lle passaa niin rupean kulkemaan sitten toukokuusta alkaen pyörällä töihin. Matkaa meiltä keskustaan on noin 7 km ja yhteen suuntaan menee polkea noin puolituntia. Aikasemmin oon siis noin 3 vuotta polkenu kesät talvet pyörällä töihin ja tiiän kuinka kuluttavaa se on ja aika nopeestikkin olen sillä saanu rasvoja tiputettua.. Se vaan, että millä sykkeillä saan polkea pitänee vielä selvitettä. Minä, kun pyörällä poljen niin silloin yleensä mennään täysiä, mutta nyt voi olla eri juttu :)
Mutta näin saisin todella vaivattomasti aamuaerobiset suoritettua ja iltapäivälle tulisi myös toinen puoli tuntia aerobista kans, kun kotia tietenkin pitää myös polkea.. Mut kassotaan mitä tästä mun ajatuksesta ollaan mieltä ja suoritetaan tätä sitten jos se kaikille passaa.. Kuulostellaan :)

Ai että mun rinta, hauikset, behva ja jalat on kokonaisuudessaan muussia. Lauantaina siis tein salilla jalkoja ja berberiä ja sunnuntaina olikin oikein mukava tuntuma jaloissa. Sunnuntaina tein myös kotona Mikan avustuksella ja huudolla :D rintaa ja hauista.. Huh, huh mitä settiä! Rinnalle tehtiin kolme eri liikettä, ensin normi penkkipunnerrus sitten vinopenkki ja lopuksi vielä selin makuulla käsipainoilla rintaa. Mika tietenkin teki vielä loppuun joka liikkeessä pakkotoistoa niin voi jeba, että tuntu! Sitten, kun rinta oli totaalisen poikki oli vuorossa haba. Ja tätäkään lihasta ei sitten yhtään vähemmälle jätetty. Tiedätte varmaan sen tunteen, kun yritätte nostaa vesipulloa suulle, mutta kun ei vain yhdellä kädellä nouse ja on pakko toisella käellä auttaa. Tuo tunne mulla oli lopuksi, kun hommat oli tehty. Huh ja huh!

Tänään sitten nappasin muutaman kuvan..







Mutta, että tämmöstä huhtikuun alkuun ja hommaa vielä on. Vielä painetaan kovasti töitä ja aikaa onkin vielä noin 4,5 kuukautta ennen ensimmäistä h-hetkeä. :)

- Laura



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti